Gör looks och få mer kattmynt!

2011-12-29 @ 17:29:10

Maila [email protected] och skriv vilka kläder du vill ha på din katt ( du köper kläder i butikerna som kommer med nya kläder varje vecka denna vecka på nuårsafton) skriv ett namn på din look och skriv något litet till, typ domhär kläderna är mina favoriter♥  sedan kommerallt ut på bloggen. Du tjänar kattmynt på looken om någon kommenterar prosetivt såhär: va fin! Och om du inte gillar den kan du skriva: den var inte min smak. Kommihåg att man INTE får svära och gör du det förlorar du alla dina kattmynt och din jyry, vip, eller guldkatt medlemskap. Om du ser någon som gör det kan du maila mig och berätta m minst 3 katter anmäler jag den så blir användaren borttagen.

Ha ett gott nytt år önskar Aprillan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback